AUTOPREZENTACJA

Dla kogo jest ten warsztat?

Jeśli:

  • jesteś studentem ostatnich lat studiów i myślisz o podjęciu swojej pierwszej pracy zawodowej;
  • przygotowujesz się do swoich pierwszych rozmow kwalifikacyjnych;
  • uczestniczyłeś w rozmowach kwalifikacyjnych, ale nie wiesz, czy i gdzie popełniasz blędy;
  • chcesz wzmocnić pewność siebie;
  • pracujesz z innymi ludźmi i często stajesz w sytuacjach, w których musisz coś powiedzieć publicznie przed małym lub większym audytorium;
  • chcesz lepiej i bardziej skutecznie radzić sobie ze stresem przed wystąpieniami publicznymi…

 

…to ten warsztat jest wymarzony dla Ciebie!

Czego nauczysz się w trakcie warsztatu?

  • Zrozumiesz, dlaczego ulegamy stresowi w rożnych sytuacjach.
  • Nauczysz się lepiej szybko sobie radzić ze stresem.
  • Dowiesz się, na czym polega efekt pierwszego wrażenia i jak go skutecznie, powtarzalnie osiągać.
  • Jak zbudować i umocnić pewność siebie?
  • Definiowanie swoich mocnych stron i obszarów, nad którymi warto pracować. Zbudujesz swój indywidualny plan.
  • Kanały komunikacji niewerbalnej – jak z nich korzystać w sposób odpowiedni do sytuacji?
  • Jak skutecznie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnyej?
  • Jak się odnaleźć w rozmowie kwalifikacyjnej, aby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu?
  • Jak poradzić sobie z trudnymi i niewygodnymi pytaniami w trakcie wystąpień publicznych lub rozmów kwalifikacyjnych?

Szczegóły techniczne

  • Warsztat praktyczny – 80% to ćwiczenia, 20% to praktyczna wiedza.
  • Cena: sprawdź tutaj.
  • Lokalizacja: Warszawa.
  • Czas trwania szkolenia: w sobotę lub w tygodniu od 17. do 21.

PROWADZĄCA

Jadwiga ford

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu w międzynarodowych korporacjach. Psycholog. Certyfikowany Executive Coach. Trener i wykładowca akademicki. Ekspert w zakresie umiejętności biznesowych twardych i miękkich. Realizuje autorskie szkolenia w ramach prowadzonej przez siebie firmy. Na co dzień pracuje z menedżerami, którzy chcą budować przyjazną człowiekowi kulturę organizacyjną oraz empatyczny, ale skierowany na cel, styl przywództwa.