JAK WYKRYWAĆ KŁAMSTWO I OSZUKIWANIE?

Rozpoznaj to, co inni chcą przed Tobą ukryć.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania.
  • Dla osób pracujących w sprzedaży i prowadzących rozmowy z klientami.
  • Dla osób przeprowadzających rozmowy rekrutacyjne.
  • Dla lekarzy, prawników, pracowników służb zapewnienia porządku publicznego i wszystkich tych zawodów, w których ocena tego, czy druga strona jest wiarygodna i mówi prawdę ma kluczowe znaczenie – dla firmy, bezpieczeństwa, bezpieczeństwa porządku publicznego.
  • Dla wszystkich osób, chcących nauczyć się technik wykrywania kłamstwa.

Czego nauczysz się w trakcie warsztatu?

  • Jak powstaje prawda i kłamstwo – modele psychologiczne prawdy i kłamstwa.
  • Najczęstsze błędy w ocenie prawdomówności i wiarygodności.
  • Odczucia, myślenie, uważność, pamięć i emocje oraz ich rola w odkrywaniu oszukiwania.
  • Twarz – otwarta karta ukrytych emocji – trening odczytywania mikroekspresji.
  • Sygnały niewerbalne i werbalne – jak ich skutecznie używać w wykrywaniu kłamstwa?
  • Ćwiczenie rozmów prowadzących do wykrycia kłamstwa.

Szczegóły techniczne

  • Warsztat praktyczny – 80% to ćwiczenia, 20% to praktyczna wiedza oparta wyłącznie na faktach naukowych.
  • Cena – sprawdź tutaj
  • W cenie szkolenia otwartego są uwzględnione przerwy kawowe, oraz materiały drukowane dla uczestników, a także (tam gdzie mają zastosowanie) testy diagnostyczne.
  • Uczestnicy będą mieć okazję ćwiczyć rozpoznawanie mikroekspresji za pomocą narzędzia online do rozpoznawania mikroekspresji.
  • Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
  • Czas trwania szkolenia: jeden dzień lub dwa dni – SPRAWDŹ TERMINY I ZDOBĄDŹ NOWE, UNIKATOWE UMIEJĘTNOŚCI.

PROWADZĄCA

Jadwiga ford

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu w międzynarodowych korporacjach. Psycholog. Certyfikowany Executive Coach. Trener i wykładowca akademicki. Ekspert w zakresie umiejętności biznesowych twardych i miękkich. Realizuje autorskie szkolenia w ramach prowadzonej przez siebie firmy. Na co dzień pracuje z menedżerami, którzy chcą budować przyjazną człowiekowi kulturę organizacyjną oraz empatyczny, ale skierowany na cel, styl przywództwa.