KOMPETENCJE EMOCJONALNE W PRACY I W ŻYCIU.

Jak zjednywać sobie ludzi i budować trwałe relacje?

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy pełnią role liderów i zarządzają zespołami.
  • Dla osób, którzy przygotowują się do pełnienia roli menedżera.
  • Dla osób pracujących w sprzedaży, odpowiadają za zarządzanie projektami, prowadzą rozmowy rekrutacyjne, pracują w pacjentami, odpowiadają za pozyskiwanie nowego biznesu i negocjacje.
  • Dla osób, dla których budowanie i utrzymywanie konstruktywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi lub pacjentami ma kluczowe znaczenie.
  • Dla wszystkich osób, które w rolach zawodowych i prywatnych budują i utrzymują konstruktywne relacje interpersonalne.

Czego nauczysz się w trakcie warsztatu?

  • Co to są emocje i jaki jest twój własny profil reakcji emocjonalnej?
  • Czy emocje i reakcje emocjonalne można kontrolować?
  • Samoświadomość, samozarządzanie i uważność.
  • Słucham, ale czy słyszę i jak słucham? – diagnoza i ćwiczenie technik konwersacyjnych.
  • 5 kanałów komunikacji – werbalne i niewerbalne – jak ich konstruktywnie używać?
  • Mikroekspresje twarzowe – klucz do ukrywanych emocji.
  • Mity dotyczące zachowań niewerbalnych.
  • Kompetencje emocjonalne w praktycznych sytuacjach biznesowych i życiowych.
  • Kompetencje emocjonalne w sytuacjach kryzysowych.

Szczegóły techniczne

  • Warsztat praktyczny – 80% to ćwiczenia, 20% to praktyczna wiedza oparta wyłącznie na faktach naukowych.
  • Cena – sprawdź tutaj
  • W cenie szkolenia otwartego są uwzględnione przerwy kawowe, oraz materiały drukowane dla uczestników, a także (tam gdzie mają zastosowanie) testy diagnostyczne.
  • Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

PROWADZĄCA

Jadwiga ford

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu w międzynarodowych korporacjach. Psycholog. Certyfikowany Executive Coach. Trener i wykładowca akademicki. Ekspert w zakresie umiejętności biznesowych twardych i miękkich. Realizuje autorskie szkolenia w ramach prowadzonej przez siebie firmy. Na co dzień pracuje z menedżerami, którzy chcą budować przyjazną człowiekowi kulturę organizacyjną oraz empatyczny, ale skierowany na cel, styl przywództwa.