KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA W BIZNESIE

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy pełnią role liderów i zarządzają osobami i zespołami.
  • Dla osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności z zakresu współpracy w zespole i w organizacji.
  • Dla osób, które przeprowadzają zespół przez proces zmiany organizacyjnej.
  • Dla wszystkich, którzy chcą poprawić kondycję swojego zespołu, efektywniej się komunikować, szczególnie w sytuacjach kryzysowych wewnątrz firmy i z klientami, oraz zwiększać motywację wewnętrzną współpracowników.

Czego nauczysz się w trakcie warsztatu?

  • Kluczowe techniki efektywnej komunikacji – 5 kanałów komunikacji, o których często zapominamy.
  • Słuchanie – diagnoza Twojego stylu słuchania.
  • Informacja zwrotna – czym jest, dlaczego jest ważna, w jaki sposób może pomóc oraz de/motywować?
  • Rodzaje informacji zwrotnej i kluczowe zasady, których należy przestrzegać.
  • Jak używać różnych kanałów komunikacji w sposób efektywny w trakcie udzielania i otrzymywania informacji zwrotnej – odgrywanie ról w technikach słuchania i konwersacji.
  • Konflikt – rodzaje, symptomy, skuteczne sposoby unikania i radzenia sobie z nim.
  • Informacja zwrotna w konflikcie.

Szczegóły techniczne

  • Warsztat praktyczny – 80% to ćwiczenia, 20% to praktyczna wiedza oparta wyłącznie na faktach naukowych.
  • Cena – sprawdź tutaj
  • W cenie szkolenia otwartego są uwzględnione przerwy kawowe, oraz materiały drukowane dla uczestników, a także (tam gdzie mają zastosowanie) testy diagnostyczne.
  • Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

PROWADZĄCA

Jadwiga ford

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu w międzynarodowych korporacjach. Psycholog. Certyfikowany Executive Coach. Trener i wykładowca akademicki. Ekspert w zakresie umiejętności biznesowych twardych i miękkich. Realizuje autorskie szkolenia w ramach prowadzonej przez siebie firmy. Na co dzień pracuje z menedżerami, którzy chcą budować przyjazną człowiekowi kulturę organizacyjną oraz empatyczny, ale skierowany na cel, styl przywództwa.